خرید گیج روغنی ویکا wika

گیج روغنی ویکا wika

معرفی گیج روغنی ویکا و کاربرد آن

گیج روغنی ویکا چیست؟

به صورت کلی می توان از این محصول به عنوان یک فشارسنج در سیستم تبرید استفاده کرد. اما علت استفاده از گیج روغنی ساخته شده در برند ویکا چیست؟ باید بدانید که کارکرد صحیح سیستم تبرید به دقت زیادی نیاز دارد.

همه ی قسمت های این مجموعه باید به طور دقیق و بدون مشکل کار کنند. پس طبیعتا باید همیشه از میزان فشار موجود در سیستم تبرید اطلاع داشته باشیم. در نتیجه برای اندازه گرفتن فشار این سیستم از فشارسنج های مختلف از جمله گیج روغنی استفاده می کنیم.

باید همیشه از میزان فشار موجود در سیستم تبرید اطلاع داشته باشیم.

از طرفی شرکت ویکا تجربه طولانی در ساخت فشارسنج های سیستم تبرید دارد. بعد از هفتاد سال ارائه محصولات مختلف به بازار، ویکا جایگاه خود را در بازار پیدا کرده است. در نتیجه استفاده از گیج روغنی ویکا و محصولات دیگر این شرکت متداول است.

همانطور که در اسم این محصول یعنی گیج روغنی مشخص است، این محصول با روغن پر شده است. وجود روغن کاملا ضروری است. چرا که در صورت لرزش و تکان خوردن غیر منتظره ی سیستم، روغن جلوی لرزیدن عقربه ها را می گیرد. در نتیجه در اندازه گیری دقیق فشار مشکلی پیش نمی آید. البته نکته قابل توجه این است که گیج روغنی می تواند دقت بیشتری نسبت به نوع خشک آن داشته باشد.

انواع مدل گیج روغنی ویکا Wika

در ساخت گیج روغنی ویکا تنوع زیادی وجود دارد. هر کدام از شاخه های این محصول دارای تفاوت هایی در ساخت هستند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید یکی از آنها را در سیستم تبرید استفاده کنید. دقت در کارکرد و رنج فشار اندازه گیری شده توسط هر گیج روغنی اهمیت زیادی دارد. این موارد در قیمت گیج روغنی تاثیر می گذارد. که یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب گیج روغنی مورد نظر است.

از آنجایی که مدل های گیج روغنی برند ویکا زیاد هستند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق تر درباره ی انواع گیج روغنی با شرکت آران تبرید تماس بگیرید.

گیج روغنی انواع زیادی دارد.

گیج روغنی wika
گیج روغنی wika

مشخصات فنی گیج روغنی ویکا چیست و چه ویژگی دارد ؟

برای اینکه بتوانید یک گیج روغنی ویکا را برای استفاده در سیستم تبرید انتخاب کنید، باید از نحوه دقیق کارکرد و مشخصات فنی آن اطلاع داشته باشید.

چرا که برای زیاد شدن طول عمر سیستم تبرید باید گیج روغنی مناسب آن را تهیه کنید. از آنجایی که گیج روغنی انواع زیادی دارد، ارائه کاتالوگ و مشخصات فنی همه آنها در یک صفحه ممکن نیست. اما می توانید مشخصات فنی مشترک در بین انواع گیج روغنی برند ویکا را در اینجا ببینید.

گیج روغنی ویکا با دقت زیادی فشار را اندازه می گیرد. به طول کلی روغن موجود در گیج روغنی باعث حذف لرزش ها و کارکرد دقیق تر این محصول می شود.

علاوه بر این تجربیات برند ویکا در ساخت گیج روغنی باعث شده تا محصولاتی دقیق و کاربردی بسازد. علاوه بر این فشار موجود در سیستم تبرید را به کاربر نشان می دهد. در نتیجه در صورتی که فشار بیش از حد بالا یا پایین برود و بقیه قسمت های سیستم تبرید کار نکنند، کاربر می تواند جلوی فاجعه و از کار افتادن سیستم را بگیرد.

ویژگی بعدی گیج روغنی ویکا در طراحی دقیق آن است. اگر طراح محصول را کاربردی نسازد، مشکلات زیادی در سیستم تبرید به وجود می آید. پس این ویژگی اهمیت زیادی دارد.

کاربرد و ویژگی این گیج روغنی wika

گیج روغنی ویکا برای اندازه گیری فشار در سیستم های مختلف عمل می کند.

طراح می تواند از این محصول در سیستم های تبرید و سردخانه ها استفاده کند. همینطور گیج روغنی برای استفاده در موتور خانه ها و دستگاه های سرمایشی استفاده می شود. لیست کاربردهای این محصول پر ارزش ادامه می کند. شما می توانید از آن در سیستم های تهویه و حتی کمپرسور سازی استفاده کنید.

ویژگی اصلی گیج روغنی، وجود روغن در این محصول است. روغن جلوی ضربه ها را می گیرد که باعث دقت بالا در اندازه گیری فشار می شود. علاوه بر این در حالت عادی گذشت زمان روی قطعات گیج تاثیر می گذارد و آنها را فرسوده می کند. اما با وجود روغن، از قطعات موجود در پیج روغنی محافظت می شود. ویژگی دیگر گیج روغنی برند ویکا، مقاومت در برابر یخ زدگی و رطوبت است.

راهنمای خرید و قیمت گیج روغنی ویکا

برای اینکه بتوانید یک گیج روغنی ویکا برای سیستم خود انتخاب کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. سیستم تبرید و پیج روغنی در چه محیطی قرار دارند؟

سیستم تبرید طراحی شده به چه میزان دقت برای اندازه گیری فشار نیاز دارد؟ گیج روغنی مورد نظر چقدر با نیاز سیستم هماهنگ است؟

همه ی این ویژگی ها و جزئیات دیگر در مشخصات فنی هر پیج روغنی را بررسی کنید. بعد از آن بهترین گیج روغنی را برای سیستم خود تهیه کنید.

توجه کنید که هر گیج روغنی با توجه به ویژگی های خود قیمت متفاوتی دارد. همچنین از آنجایی که محصولات برند ویکا وارداتی محسوب می شوند، قیمت آنها با قیمت دلار پیوند خورده است.


جهت سفارش خرید گیج روغنی ویکا wika میتوانید با کارشناسان شرکت آران تبرید تماس حاصل فرمائید و همینطور جهت دریافت لیست قیمت خرید روز و برآورد هزینه ساخت و نصب با کارشناسان ما در ارتباط باشید

شماره تماس : 9087 7762 - 021

شماره فکس : 6841 7762 - 021

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *