اواپراتور نیک nik برای سردخانه

اواپراتور نیک سردخانه فریونی

معرفی اواپراتور نیک برای سردخانه یا یخچال صنعتی

در این مقاله قرار است که درباره اواپراتور نیک صحبت کنیم. شرکت نیک یکی از اولین و معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید اواپراتور سردخانه در کشور بوده و اواپراتورهای این شرکت از جمله پرکاربردترین دستگاه‌های سرمایشی در کشور به حساب می‌آیند. اواپراتورهای نیک در صد و بیست مدل مختلف در بازار داخلی عرضه شده‌اند. این اواپراتورها قابلیت تجهیز به آپشن‌های متنوعی را داشته و از راندمان بالایی نیز برخوردارند.

اواپراتور نیک قابلیت کار کردن در بازه‌ی دمایی منفی چهل تا مثبت ده درجه سانتی گراد را دارا می‌باشد. به علاوه این اواپراتورها دارای فن‌های قدرتمندی با چهار قطر 35، 40، 45 و 50 سانتی متر می‌باشند.

لازم به ذکر است که اواپراتور نیک به سیستم برفک زدا یا دیفراست الکتریکی مجهز بوده که یک مزیت کلیدی برای اواپراتورهای سردخانه به حساب می‌آید. با این وجود اواپراتورهای نیک قابلیت تجهیز شدن به دیفراست گاز داغ و آبی را نیز دارند و می‌توانید سیستم برفک زای این دستگاه‌ها را مطابق با نظر خود تغییر دهید.

اواپراتور نیک.

انواع اواپراتور نیک سردخانه ایرانی
انواع اواپراتور نیک سردخانه ایرانی

مشخصات فنی اواپراتور نیک سردخانه ای

در خصوص مشخصات فنی اواپراتور نیک لازم به ذکر است که این اواپراتورها در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. در نتیجه تفاوت‌های زیادی بین هر کدام از این اواپراتورها وجود دارد.

اواپراتورهای نیک در ساختار داخلی خود دارای پره‌های آلومینیومی هستند که حرارت را به شکل بهینه‌ای انتقال می‌دهد. پره‌های آلومینیومی اواپراتور سردخانه نیک در مدل‌های گوناگونی با فاصله‌های دو، چهار، شش و هشت میلی متر تولید می‌شوند. همچنین وجود شیارهای موج دار در ساختار این پره‌ها باعث انتقال بهتر حرارت به بیرون از اواپراتور می‌گردد.

از نظر توان و ظرفیت سرمایشی هم اواپراتور نیک را می‌توان به سه دسته کلی تقسیم بندی کرد. 35 مدل از اواپراتورهای نیک دارای توان سرمایشی 1.7 تا 11.2 کیلو وات هستند. این اواپراتورها گزینه‌ی مناسبی برای سردخانه‌های کوچک به حساب می‌آیند. به علاوه 40 مدل از اواپراتورهای سردخانه نیک دارای ظرفیت سرمایشی 2.3 تا 30.9 کیلو وات می‌باشند.

از این اواپراتورها برای سردخانه‌های متوسط، چیلرها و صنایع تهویه مطبوع استفاده می‌شود. همچنین 45 مدل از اواپراتورهای نیک دارای ظرفیت سرمایشی 3.5 تا 42.9 کیلو وات بوده و گزینه‌ای مناسب برای سردخانه‌های صنعتی بزرگ، کندانسینگ یونیت‌ها و … می‌باشند.

ذکر این نکته نیز لازم است که که این اواپراتورها به صورت پیش فرض با مبرد R22 کار می‌کنند. لذا در صورتی که بخواهیم از مبردهای R134a و یا مبرد R404A برای این اواپراتورها استفاده کنید، لازم است که در محاسبات خود از ضریب تصحیحی استفاده نمایید.

مشخصات فنی اواپراتورهای نیک سری 45 سانتی متری با فاصله فین 4.2 میلی متر

کیلوگرمخروجیورودیکیلوواتdm3متر مربعواتتعدادمترm3/hrاسب بخارکیلوواتاسب بخارکیلوواتاسب بخارکیلوواتNBC
۵۵۱ ۱/۸۱/۲۴.۵۹۲۶۳۵۰۱×۴۵۱۶.۸۵۰۵۰۴.۲۵.۳۷.۶NBC 145 B4
۶۷۱ ۱/۸۱/۲۵.۴۱۴۳۸۳۵۰۱×۴۵۱۶.۱۴۹۵۰۵.۸۷.۲۱۰.۷NBC 145 C4
۹۵۱ ۱/۸۵/۸۸.۱۱۷۵۱۷۰۰۲×۴۵۱۶.۸۱۰۱۰۰۸.۵۱۰.۸۱۵.۳NBC 245 B4
۱۱۷۱ ۱/۸۵/۸۹.۷۲۶۷۷۷۰۰۲×۴۵۱۶.۱۹۹۰۰۱۱.۵۱۴.۹۲۱.۵NBC 245 C4
۱۳۸۱ ۳/۸۷/۸۱۱.۵۲۵۷۷۱۰۵۰۳×۴۵۱۶.۸۱۵۱۵۰۱۲.۳۱۵.۹۲۲.۶NBC 345 B4
۱۷۱۱ ۳/۸۷/۸۱۳.۸۳۷۱۱۵۱۰۵۰۳×۴۵۱۶.۱۱۴۸۵۰۱۸۲۲.۵۳۲.۲NBC 345 C4
۲۱۹۱ ۳/۸۷/۸۱۷.۸۴۹۱۵۳۱۴۰۰۴×۴۵۱۶.۱۱۹۸۰۰۲۳.۵۳۰.۵۴۲.۹NBC 445 C4
کاتالوگ اوپراتور نیک سردخانه

خرید مستقیم اواپراتور سردخانه نیک از نمایندگی آران تبرید

خرید اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید اواپراتور سردخانه نیک به حساب می‌آید. در این روش اواپراتور به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده رسیده و در نتیجه با حذف واسطه‌ها، قیمت اواپراتور برای خریدار مناسب‌تر از قیمت بازار خواهد بود. تضمین کیفیت و سلامت اواپراتور و تنوع محصولات نیز از جمله دیگر مزایای خرید اینترنتی اواپراتور سردخانه به حساب می‌آید.

آران تبرید یکی از مراکز معتبر فعال در زمینه عرضه انواع مختلف تجهیزات سردخانه از جمله اواپراتور سردخانه نیک است و از طریق همین سایت می‌توانید برای خرید این دسته از اواپراتورها اقدام نمایید.


جهت سفارش خرید اواپراتور نیک Nik سردخانه سردخانه و یخچال صنعتی میتوانید با کارشناسان شرکت آران تبرید تماس حاصل فرمائید و همینطور جهت دریافت لیست قیمت خرید روز و برآورد هزینه ساخت و نصب با کارشناسان ما در ارتباط باشید

شماره تماس : 9087 7762 - 021

شماره فکس : 6841 7762 - 021

2 پاسخ
  1. جعفر خدادی
    جعفر خدادی گفته:

    سلام
    این اواپراتور من استفاده کردم برای سردخانه خرما که در شهر بم دارم , خیلی مناسب هست برای کارما,انتظار این کارایی رو نداشتم و فکر میکردم بخاطر ایرانی بودنش زود از کار بی افته ولی برعکس شد !
    پیشنهاد میکنم حتما از این محصول شرکت نیک استفاده کنید
    همینطور از شما آقای پوررحیمی تشکر میکنم بخاطر پیشنهاد عالی تون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *